مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:052023-07-24فرهنگي

«باربنهایمر» چهارمین هفته پرفروش سینما را رقم زد/تارانتینو هم رفت


کمتر کسی از شوق فرهنگی که «باربنهایمر» به راه انداخته مصون مانده و کوئنتین تارانتینو هم از جمله درگیرشدگان در این موج است.

- کمتر کسی از شوق فرهنگی که باربنهایمر به راه انداخته مصون مانده و کوئنتین تارانتینو هم از جمله درگیرشدگان در این موج است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، تماشاگران سینما در نقاط مختلف جهان در آخر هفته ای که گذشت (پنج شنبه تا یکشنبه) گرد آمدند تا به تماشای اولین فیلم صورتی رنگ باربی ساخته گرتا گرویگ و فیلم تاریخی اتمی کریستوفر نولان اوپنهایمر بنشینند.

با افتتاح هر 2 فیلم در یک روز، بسیاری از خریداران بلیت فیلم ها را همان روز تماشا کردند و تارانتینو هم از جمله همین تماشاگران بود.

در عکسی که در توییتر منتشر شده، یک کاربر عکسی از این فیلمساز در لس آنجلس همراه راجر آواری، نویسنده و یکی از سازندگان داستان عامه پسند گرفته و در توضیح آن نوشته تارانتینو پس از دیدن اوپنهایمر برای خرید بلیت باربی به سینمای آن دست خیابان رفت.

در سکانسی از فیلم روزی روزگاری هالیوود ساخته تارانتینو هم شارون تیت (با بازی مارگو رابی) بلیتی می خرد تا در میان مردمی که نمی شناسد بنشیند و فیلمی کمدی با بازی خودش را تماشا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«باربنهایمر» چهارمین هفته پرفروش سینما را رقم زد/تارانتینو هم رفت

«باربنهایمر» چهارمین هفته پرفروش سینما را رقم زد/تارانتینو هم رفت