مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-12سياسي

خبرنگاران پیگیر رفع معضلات استان گیلان باشند


نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار پیگیری بیشتر خبرنگاران برای رفع معضلات استان از جمله پسماند و تالاب انزلی شد و گفت: پسماند گیلان معضل بزرگی برای مردم استان است و مشکلات تالاب انزلی نیز تنها با اختصاص اعتبارات برطرف نمی شود بلکه حل مشکلات آن یک عزم ملی می طلبد.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار پیگیری بیشتر خبرنگاران برای رفع معضلات استان از جمله پسماند و تالاب انزلی شد و گفت: پسماند گیلان معضل بزرگی برای مردم استان است و مشکلات تالاب انزلی نیز تنها با اختصاص اعتبارات برطرف نمی شود بلکه حل مشکلات آن یک عزم ملی می طلبد.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در نشست خبری استان گیلان با بیان اینکه حسابگری خدا دقیق است و به اعمال انسان توجه دارد، اظهار کرد: خداوند عالم، عادل و حسابگر است و همه اعمال انسان نیز در قیامت ظاهر خواهد شد.

وی اصحاب رسانه را دیده بان های بیدار ملت دانست و افزود: اگر رسانه و خبرنگار نباشد، مردم متوجه بعضی خطاهای مدیران نخواهند شد بنابراین رسالت خبرنگاران بسیار خطیر و مهم است و باید حقیقت جو و روایتگر حقیقت برای مردم باشند.

امروزه قدرت های سلطه با وجود شکل گیری امپراطوری رسانه اما بسیاری از جرم و جنایات سلطه بایکوت خبری می شود اما کوچک ترین مشکل در جمهوری اسلامی را بزرگ نمایی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران پیگیر رفع معضلات استان گیلان باشند

خبرنگاران پیگیر رفع معضلات استان گیلان باشند