مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:502023-08-13سياسي

اتوبوس های پاکستانی برای اربعین می توانند وارد کشور شوند


اتوبوس های پاکستانی برای اربعین می توانند وارد کشور شوند.

- ایلام-رییس ستاد مرکزی اربعین گفت: اتوبوس های پاکستانی برای اربعین می توانند وارد کشور شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مجید میراحمدی ظهر روز یکشنبه در نشست ستاد مرکزی اربعین با تمجید از برگزاری باشکوه همایش موکب داران اربعین در پایتخت خادمان سید الشهدا (ع)، گفت: این همایش بزرگ به عنوان یک الگوی خوب و موفق در سایر استان زائر پذیر برگزار شود وی به برگزاری جلسات ستاد اربعین با حضور رییس جمهور اشاره کرد و گفت: طبق تاکیدات رییس جمهور، نماینده موکب داران هر استان زائر پذیر مشخص و این نماینده ها در ستاد مرکزی اربعین حضور داشته باشند و راهکارها و نقطه نظرات خود را ارایه دهند.

رییس ستاد مرکزی اربعین بیان داشت: هر دستگاه ملی انتظامی، لشکری و کشوری، نهادها و سازمان ها برای کمک رسانی و پشتیبانی از کنگره اربعین با نظر فرمانده عملیات اربعین (استاندار) عمل کنند.

وی با تاکید بر این نکته که اخبار و اطلاعات اربعین فقط و فقط از طریق ستاد مرکزی اربعین اعلام می شود، گفت: این مهم در راستای جلوگیری از ابهامات در خصوص اخبار و اطلاعات اربعین است.

وی تاکید کرد: هر تصمیم ترافیکی اربعین ایلام باید با نظر استاندار ایلام باشد و تمامی ظرفیت های دستگاه ها باید نظر استانداران به عنوان فرمانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس های پاکستانی برای اربعین می توانند وارد کشور شوند

اتوبوس های پاکستانی برای اربعین می توانند وارد کشور شوند