مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-12اقتصادي

تجهیز 97 درصد از چاه های آب قطب کشاورزی استان یزد به کنتور هوشمند


مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد از تجهیز 97 درصد چاه های کشاورزی و 64 درصد چاه های صنعتی شهرستان خاتم که قطب کشاورزی استان محسوب می شود به کنتور هوشمند خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد از تجهیز 97 درصد چاه های کشاورزی و 64 درصد چاه های صنعتی شهرستان خاتم که قطب کشاورزی استان محسوب می شود به کنتور هوشمند خبر داد.

محمد مهدی جوادیان زاده در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان خاتم که در راستای رویداد آبی این شهرستان برگزار شد با تاکید بر این که در مجموع بر روی 299 حلقه چاه در شهرستان خاتم کنتور هوشمند نصب شده است، گفت: در این شهرستان 97 درصد از چاه های کشاورزی و 64 درصد از چاه های صنعتی مجهز به کنتور هوشمند شدند که با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال باقی مانده این چاه ها به کنتور هوشمند مجهز خواهند شد.

وی از افت سطح آب در دشت های هرات و چاهک – شهریاری به ترتیب به میزان سالیانه 48 و 97 سانتیمتر، گفت: سطح افت آب در دشت چاهک – شهریاری در سال 1395 معادل یک متر و 20 سانتیمتر بوده ولی با تدابیر اندیشیده شده و مدیریت مصرف و نصب کنتورهای هوشمند از افت بیشتر سطح آب در این شهرستان جلوگیری شده است.

رییس هیئت مدیره شرکت سهامی آب منطقه ای یزد با اشاره به این که میزان بارندگی در شهرستان خاتم نسبت به دوره مشابه سال آبی گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 97 درصد از چاه های آب قطب کشاورزی استان یزد به کنتور هوشمند

تجهیز 97 درصد از چاه های آب قطب کشاورزی استان یزد به کنتور هوشمند