مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-07فناوري

وقوع 28 هزار مورد سرقت تجهیزات مخابراتی در گلستان


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: در سال گذشته 28 هزار مورد سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح استان گلستان داشته ایم و بالای 30 میلیارد تومان اپراتورها برای جبران این سرقت ها هزینه کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سیدحامد قدس علوی صبح امروز در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری فارس در دفتر این خبرگزاری در گلستان در خصوص سرقت های بسیار زیاد تجهیزات مخابرات در نقاط مختلف گلستان اظهار کرد: متاسفانه شدت سرقت ها به حدی رسیده که به شدت در حال ضربه زدن به اپراتورها و شبکه مخابراتی است.

وی ادامه داد: در سال گذشته 28 هزار مورد سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح استان گلستان داشته ایم و بالای 30 میلیارد تومان اپراتورها برای جبران این سرقت ها هزینه کرده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان خاطرنشان کرد: در یک روستا سه بار سرقت تجهیزات مخابرات انجام شده و این روند به شدت در حال ضربه زدن به شبکه ارتباطی استان است.

قدس علوی گفت: پیگیری های بسیاری را در این خصوص انجام داده ایم اما متاسفانه به نتیجه مناسبی نرسیده ایم و بر اساس مصوبات اپراتورها را ملزم کرده اند که برای هر سایت ارتباطی تیم خود حفاظتی تشکیل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 28 هزار مورد سرقت تجهیزات مخابراتی در گلستان

وقوع 28 هزار مورد سرقت تجهیزات مخابراتی در گلستان