مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-02بين الملل

تایمز: خشونت پلیس اسراییل، شبیه خشونت وحشتناک پلیس آمریکاست


روزنامه «تایمز» با انتشار گزارشی درباره نقش «ایتمار بن گویر» در ترویج خشونت پلیس رژیم صهیونیستی در قبال شهرک نشینان، این برخورد خشن را مشابه رفتار وحشتناک پلیس آمریکا توصیف کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه انگلیسی تایمز با انتشار یادداشتی ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را به ترویج فرهنگ خشونت بین نیروهای پلیس در تلاش برای سرکوب اعتراضات علیه کابینه بنیامین نتانیاهو متهم و این رفتار را به شیوه فعالیت پلیس در آمریکا تشبیه کرد.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه المیادین ، تایمز در ادامه گزارشش از نقش بن گویر برای سرکوب تظاهرات در سرزمین های اشغالی نوشت: او به عنوان رهبر حزب قدرت یهودیت و از اعضای ائتلاف کابینه فعلی، تضمین داده است که به زودی مسئولیت ایجاد و کنترل یک گارد داوطلب جدید در کنار پلیس را دریافت خواهد کرد.

این روزنامه انگلیسی در ادامه می نویسد: بن گویر تغییرات گسترده ای را در نیروی پلیس آغاز کرده است و گزارش های اخیر حاکی از آن بوده که او امی اشید، رییس پلیس تل آویو، را به دلیل مدارا و آسان گرفتن بیش از حد به تظاهرکنندگان به باد انتقاد گرفته و کوبی شبتای، رییس کل پلیس را مجبور به برکناری وی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایمز: خشونت پلیس اسراییل، شبیه خشونت وحشتناک پلیس آمریکاست

تایمز: خشونت پلیس اسراییل، شبیه خشونت وحشتناک پلیس آمریکاست