مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 09:552023-07-26دانش

آغاز عزاداری در حسینیه اعظم زنجان از ساعت 14


رییس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به زمان حرکت دسته حسینیه اعظم زنجان، گفت: آغاز عزاداری حسینیه اعظم زنجان راس ساعت 14 در محل شبستان ها بوده و ساعت 16 دسته به سمت امامزاده سیدابراهیم (ع) حرکت خود را آغاز خواهد کرد.

- ایسنا/زنجان رییس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به زمان حرکت دسته حسینیه اعظم زنجان، گفت: آغاز عزاداری حسینیه اعظم زنجان راس ساعت 14 در محل شبستان ها بوده و ساعت 16 دسته به سمت امامزاده سیدابراهیم (ع) حرکت خود را آغاز خواهد کرد.

علیرضا فیروزفر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال با توجه به گذر از دوران کرونا، پیش بینی حضور حداکثری مردم را داریم و در این رابطه تمهیدات لازم از جمله نصب مخازن آب در 20 نقطه برای آبرسانی به عزاداران مدنظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به آمادگی برای اسکان 5 هزار مسافر در روز یوم العباس اشاره کرد و افزود: اطلاع رسانی در این رابطه انجام شده و هر عزادار غیربومی که امروز وارد زنجان شده امکان اسکان در حسینیه اعظم را دارد.

این مسئول به اجرای طرح قربانی به صورت نیابتی اشاره کرد و گفت: هر فردی که امکان حضور نداشته و نذر دارد می تواند با تماس با شماره های اعلام شده و واریز مبلغ مورد نظر در این طرح شرکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عزاداری در حسینیه اعظم زنجان از ساعت 14

آغاز عزاداری در حسینیه اعظم زنجان از ساعت 14