مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-01اقتصادي

کمک 5 میلیارد تومانی یک خیّر به بیمارستان شریعتی


مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی گفت: برای مرمت و بازسازی بخش جراحی اعصاب و آی سی یو متصل به آن، قریب 12 میلیارد تومان برآورد هزینه شده است که یک خیر 5 میلیارد تومان آن را تقبل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، نوزدهمین نشست هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی برگزار شد.

 حسن حمزه زاده، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی در ابتدای این نشست، اعلام کرد: اورهال و مرمت و بازسازی سه بخش ریه، جراحی اعصاب و NICU کودکان بیمارستان شریعتی در دستور کار انجمن قرار دارد.

وی افزود: با تامین هزینه های بازسازی بخش ریه توسط  حسین رضایی و عسگریان، این بخش در حال تخلیه است و بیمارانش به بخش های دیگر منتقل شده اند و بازسازی و مرمت آن به سرعت انجام می شود.

  حمزه زاده گفت: برای مرمت و بازسازی بخش جراحی اعصاب و آی سی یو متصل به آن قریب 12 میلیارد تومان برآورد هزینه شده است که یک بانوی خیر، عضو هیات مدیره، 5 میلیارد تومان آن را تقبل کرده اند و در صورت تامین مابقی هزینه ها، مرمت و بازسازی این بخش نیز انجام خواهد شد.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی با اعلام اینکه با بازسازی بخش NICU کودکان، ظرفیت تخت های این بخش دو برابر خواهد شد،گفت: در بخش تجهیزات و تامین تخت ها، اشکان تقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 5 میلیارد تومانی یک خیّر به بیمارستان شریعتی

کمک 5 میلیارد تومانی یک خیّر به بیمارستان شریعتی