مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 21:152023-08-03سياسي

ماجرای تلف شدن 8500 قطعه مرغ در گناباد


در پی انتشار خبری مبنی بر تلف شدن 8500 قطعه در گناباد به علت برق، رییس اداره برق گناباد این موضوع را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، طی ساعات گذشته خبری در فضای مجازی درباره تلف شدن تعداد زیادی مرغ در یکی از مرغداری های سطح شهرستان گناباد به دلیل قطع برق سراسری دست به دست شده است که خبرنگار تسنیم علت این موضوع را با رییس شبکه دامپزشکی شهرستان گناباد، رییس اداره برق گناباد و صاحب این مرغداری جویا شد.

برق قطع نبود روح الله علی حسینی صاحب این مرغداری در گفتگو با خبرنگار تسنیم با رد قطع برق در منطقه در شبی که مرغ ها تلف شد، در توضیح علت این حادثه گفت: متاسفانه ساعت 2 نیمه شب به دلیل نقص فنی سیستم هوا کش، دستگاه ها خاموش شده اند.

وی با بیان اینکه یکی از قطعات دستگاه هواکش مشکل پیدا کرده و سبب خاموشی دستگاه می شود، افزود: به دلیل نبود تهویه و گرما، تعداد 8500 قطعه مرغ که آماده ارائه به بازار بود، تلف شد ند.

صاحب این مرغداری در پایان درباره میزان خسارتی که در پی تلف شدن 8500 قطعه مرغ به مجموعه اش وارد شد، تصریح کرد: برآورد اولیه خسارت یک میلیارد و 200 میلیون تومان است.

  علت تلف شدن مرغ ها گرمازدگی بود محمدرضا متقی رییس شبکه دامپزشکی شهرستان گناباد در همین خصوص در گفتگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: گزارشی به شبکه دامپزشکی رسید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تلف شدن 8500 قطعه مرغ در گناباد

ماجرای تلف شدن 8500 قطعه مرغ در گناباد