مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 09:102023-07-25سياسي

هیچ بخشنامه ای نباید باعث توقف فعالیت روزمره جامعه صیادی شود


هیچ بخشنامه ای نباید باعث توقف فعالیت روزمره جامعه صیادی و دیگر بهره برداران حوزه شیلات شود و با هماهنگی با بهره برداران جامعه صیادی تقویم زمان بندی ارائه و طبق آن عمل شود.

- ایسنا/هرمزگان رییس سازمان شیلات ایران گفت: هیچ بخشنامه ای نباید باعث توقف فعالیت روزمره جامعه صیادی و دیگر بهره برداران حوزه شیلات شود و با هماهنگی با بهره برداران جامعه صیادی تقویم زمان بندی ارائه و طبق آن عمل شود.

سید حسین حسینی صبح امروز (سوم مردادماه) در نشست با با اتحادیه و نمایندگان جامعه صیادی استان هرمزگان، افزود: استان هرمزگان با بهره مندی از ظرفیت های خوب در کنار تعامل و پیگیری مجموعه شیلات و بهره برداران توانسته گام های خوبی در مسیر توسعه بیش از پیش فعالیت های شیلاتی بردارد.

وی با اشاره به اینکه صید و صیادی بخش قابل توجه ای از اشتغال و معیشت ساحل نشینان را در بر گرفته است، اظهار کرد: اولویت مجموعه شیلات پایداری بهره برداری از دریاست.

رییس سازمان شیلات ایران با اشاره به اینکه بی شک باید اصلاحات و بازنگری در امور صید و صیادی صورت بگیرد و این مهم در دستور کار است، تصریح کرد: سازمان شیلات ایران موافق با واگذاری یکسری اختیارات به استان است و مجموعه سازمان شیلات ایران و شیلات استانها یک شیلات واحد هستند و همگی در راستای سیاست های سازمان و در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ بخشنامه ای نباید باعث توقف فعالیت روزمره جامعه صیادی شود

هیچ بخشنامه ای نباید باعث توقف فعالیت روزمره جامعه صیادی شود