مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 20:252023-08-05سياسي

باهنر: پیش ثبت نام انتخابات مجلس چاقوی دو لبه است


دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه موضوع پیش ثبت نام انتخابات مجلس یک معضلی به وجود می آورد و یک عده زیادی که می توانند در مشارکت مردم تأثیرگذار باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در برنامه تلویزیونی صف اول با اشاره به نقش و جایگاه احزاب و جریان های سیاسی در انتخابات پیش رو، گفت: یک ابزار برنده دو طرفه هست، این دو مرحله ای شدن انتخابات و از یک جهت می تواند مفید باشد و یک نگرانی جدی هم بنده و بعضی از فعالین سیاسی دارند که این موضوع تقریبا فی البداهه و یک دفعه مطرح شد، خب کمی فضا را برای بعضی ها سخت کرد.

وی افزود: پیش بینی بنده این است که ثبت نام ها زیاد خواهد بود و انشاءالله بر انگیزه همه کسانی که در انتخابات شرکت می کنند، احترام قائلیم، اما جریان های نماینده شناس و کسانی که می توانند در مجلس مؤثر باشند، این ها که بنده با آن ها صحبت می کنم یک مقدار شوکه شده اند.

نماینده پیشین مجلس در ادامه گفت: بالاخره در بعضی از شهرهای بزرگ انتخابات لیستی است و احزاب و جریان های مختلف فعال می شوند و افراد طبیعتاً با خود می گویند اگر ما ثبت نام کنیم، آیا در لیستی خواهیم بود یا خیر! باهنر خاطرنشان کرد: این موضوع پیش ثبت نام که به وجود آمد، باعث شد بعضی افراد زمان کافی برای اینکه جریان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باهنر: پیش ثبت نام انتخابات مجلس چاقوی دو لبه است

باهنر: پیش ثبت نام انتخابات مجلس چاقوی دو لبه است