مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-10اقتصادي

صدور 14 هزار جلد سند روستایی و شهری در تیران و کرون


مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تیران و کرون گفت: تاکنون بالغ بر 14 هزار جلد سند روستایی و شهری در تیران و کرون صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود مرادیان پیش از ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: تمام املاک روستایی و شهری مطابق قانون الحاق سند دار می شوند که از سال گذشته این اقدام صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه پروژه های طرح نهضت ملی مسکن تیران و کرون در غالب بنیاد ساخت و گروه ساخت است، افزود: 185 واحد در قالب بنیاد ساخت و 660 در قالب سه پروژه در قالب 100 واحد فرهنگیان و 260 رضوان شهر و 300 واحدی تیران به صورت گروه ساخت زمین در قالب پلاک های مسکونی به متقاضیان داده می شود و تسهیلات مسکن ملی به آنها اختصاص می یابد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه 550 میلیون تومان تسهیلات در اختیار متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن اختصاص می یابد، گفت: تسهیلات با سه سال تنفس و بازپرداخت 20 ساله دارد.

وی متراژ واحدها را از 60 متری تا 110 متری است، گفت: بر اساس اولویت بندی وزارت راه و شهرسازی متقاضیان با بعد خانوار و تعداد فرزندان بالای 3 و 4 و سرپرستان دارای فرزند و افراد تحت پوشش کمیته امداد و مددجویان و اولویت آخر مجردیان بالای 25 سال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 14 هزار جلد سند روستایی و شهری در تیران و کرون

صدور 14 هزار جلد سند روستایی و شهری در تیران و کرون