مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 20:402023-08-16سياسي

دریادار سیاری: توان پهپادی و جنگ الکترونیک ارتش تقویت می شود


امروز در ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه پهپادی، جنگ الکترونیک، سایبر و سایر فناوری های نوین دستاوردهای ارزشمندی به دست آورده ایم که تقویت این دستاوردها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز(چهارشنبه، 25 مرداد 1402) از اردوگاه های ساحلی شهدای آجا در گهرباران ساری و شهید رسولی نوشهر استان مازندران بازدید کرد.

دریادار سیاری با تأکید بر آمادگی همه جانبه ارتش برای مقابله با هرگونه تهدید احتمالی، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از نیروی انسانی متخصص و متعهد و با داشتن تجهیزات بومی ساخت دانشمندان جوان کشور و با اجرای تمرینات مستمر در حوزه های دفاعی زمینی، هوایی و دریایی، آمادگی انجام مأموریت های محوله را با اقتدار کامل و به بهترین شکل ممکن دارد.

وی ادامه داد: ما برای حفظ توان رزمی که توان بازدارندگی را به دنبال دارد و توان بازدارندگی نیز اقتدار را به دنبال دارد، باید حتما خودمان را برای آینده آماده نگه داریم.

آنچه که امروز داریم جوابگوی نیاز آینده نیست و باید با توجه به آینده، نیازمندی های خودمان را تأمین کنیم، لذا پرورش نیروی انسانی کارآمد، ساخت تجهیزات جدید و اجرای تمرینات به روز در دستورکار ارتش قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار سیاری: توان پهپادی و جنگ الکترونیک ارتش تقویت می شود

دریادار سیاری: توان پهپادی و جنگ الکترونیک ارتش تقویت می شود