مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-15اقتصادي

اعمال 38 میلیارد ریال پاداش مدیریت مصرف برق


شهرکرد_مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای مدیریت پیک بار مصرف برق در چهار محال و بختیاری 38 میلیارد ریال به عنوان پاداش در قبوض برق مشترکین صرفه جو، - اعمال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید فرهزاد در تشریح خبر گفت: با مشارکت 25 درصدی مشترکین برق خانگی استان در طرح سراسری پاداش 20 برابری صرفه جویی مصرف برق، از ابتدای شروع این طرح تا نیمه مرداد ماه جاری بالغ بر 38 میلیارد ریال به عنوان پاداش در قبوض مشترکین همکار در بخش خانگی، اعمال شد.

وی در ادامه خبر گفت: با همراهی مطلوب مردم عزیز استان در بخش های مختلف خانگی، کشاورزی، تجاری، صنعتی و ادارات در زمینه مدیریت مصرف بیش از 500 هزار کیلووات ساعت در مصرف انرژی برق صرفه جویی شده و در حال گذر موفق از پیک بار مصرف برق استان هستیم.

فرهزاد در ادامه افزود: پیش بینی می شود در سایر بخش های دیگر از قبیل صنعتی، کشاورزی و تجاری بیش از 50 میلیارد ریال، به عنوان پاداش مشارکت در برنامه های مدیریت مصرف به مشترکین همکار این حوزه ها پرداخت گردد، ضمن اینکه مقرر شده برنامه مدیریت مصرف در حوزه ادارات نیز با کاهش مصرف برق از ساعت 13 به بعد تا پایان فصل گرما و پیک بار ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال 38 میلیارد ریال پاداش مدیریت مصرف برق

اعمال 38 میلیارد ریال پاداش مدیریت مصرف برق