مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 10:402023-07-29دانش

دانشگاه تهران «ناظم خوابگاه» جذب می کند/اعلام شرایط استخدام


دانشگاه تهران برای جذب نیروی ناظم در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران برای شیفت شب (ساعت 22 تا 6) فراخوان داد و بر این اساس متقاضیان تا حداکثر تا 20 مرداد ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک اقدام کنند.

- دانشگاه تهران ناظم خوابگاه جذب می کند/اعلام شرایط استخدام دانشگاه تهران برای جذب نیروی ناظم در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران برای شیفت شب (ساعت 22 تا 6) فراخوان داد و بر این اساس متقاضیان تا حداکثر تا 20 مرداد ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اداره کل امور خوابگاه های دانشگاه تهران اعلام کرد؛ برای جذب نیروی ناظم در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه برای شیفت شب (ساعت 22 تا 6) از بین افراد واجد شرایط (مرد و زن) از طریق مصاحبه، بدون هرگونه تعهد استخدام در قالب نیروی شرکتی و مطابق ضوابط و مقررات اقدام می کند.

متقاضیان واجد شرایط جذب نیروی ناظم در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران می توانند حداکثر تا 20 مرداد ماه با مراجعه به وبگاه https://kooy.

ut.

ac.

ir/fa/form/935 نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک اقدام کنند.

در صورت هر گونه سئوال با رایانامه kooy@ut.

ac.

ir تماس بگیرید.

شرح وظایف ناظم خوابگاه حضور در ساختمان خوابگاهی در شیفت شب (ساعت 22 تا 6)، سرکشی از قسمت های مختلف ساختمان خوابگاهی در ساعت شیفت کاری، نظارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تهران «ناظم خوابگاه» جذب می کند/اعلام شرایط استخدام

دانشگاه تهران «ناظم خوابگاه» جذب می کند/اعلام شرایط استخدام