مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-22سياسي

ذوالنوری: هیات نظارت برای ورود به پرونده شاسی بلندها وکالت تام دارد


تعداد زیادی از نمایندگان در نامه ای به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان وکالت تام دادند تا چنانچه خودشان یا همسر و فرزندانشان با سفارش خودرویی گرفتند به رسانه ها اعلام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در جلسه علنی امروز (سه شنبه 31 مرداد )مجتبی ذوالنوری نایب رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به نطق احمدعلیرضا بیگی نماینده تبریز و تکرار ادعای اعطای خودروهای شاسی بلند به نمایندگان اظهار کرد: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان پیشین بعد از نطق علیرضا بیگی تصمیمی برای جلوگیری از التهاب اوضاع گرفته اند و بعد هم که هیات ریسه جدید انتخاب شد در اولین جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان منع نطق آقای علیرضابیگی به کلی برداشته شد.

وی افزود: نکته بعدی مربوط به اتهام نمایندگان مجلس درباره گرفتن خودروی شاسی بلند و ارتباط آن با استیضاح وزیر صمت است.

هم بررسی های قبلی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و هم تلاش موشکافانه هیات نظارت فعلی کاملا به این نتیجه رسیده اندکه هیچ ارتباطی میان موضوع استیضاح و بحث تحویل خودروهای شاسی بلند به برخی از نمایندگان وجود نداشته است و این دو مقوله کاملا بی ربط هستند.

نماینده مردم قم در مجلس عنوان کرد: نکته سوم اینکه تعداد زیادی از همکاران نماینده نامه ای خطاب به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مرقوم کرده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنوری: هیات نظارت برای ورود به پرونده شاسی بلندها وکالت تام دارد

ذوالنوری: هیات نظارت برای ورود به پرونده شاسی بلندها وکالت تام دارد