مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-21اقتصادي

کانون های تولید پرونده باید شناسایی، کنترل و تدبیر شود


رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به افزایش 10 درصدی ورودی پرونده های دادگستری استان یزد در سال جاری، گفت: باید کانون های تولید پرونده را شناسایی و در جهت مدیریت و اصلاح موضوع از ریشه اقدام کرد.

- ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به افزایش 10 درصدی ورودی پرونده های دادگستری استان یزد در سال جاری، گفت: باید کانون های تولید پرونده را شناسایی و در جهت مدیریت و اصلاح موضوع از ریشه اقدام کرد.

غلامعلی دهشیری در نشست شورای معاونین دادگستری استان یزد، افزود: رشد جمعیت، افزایش مهاجرت ها، برخی از چالش مالی و اقتصادی کلان در کشور و شکل گیری جرائم نو ظهور با رشد تکنولوژی های روز و نبود آگاهی برخی مردم از قوانین و مقررات، موجب افزایش تولید پرونده های قضایی می شود که باید برای این موضوع ریشه ای چاره اندیشی کرد.

وی نبود تناسب اعتبارات با ماموریت های محوله قوه قضاییه، کمبود فضای فیزیکی، منابع انسانی و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری قوه قضاییه را یاد آور شد و اظهار کرد: نمی توان میزان افزایش ورودی پرونده ها را تنها با ترمیم نیروی انسانی جبران کرد و این موضوع منجر به فرسایش نیروی انسانی و کاهش انگیزه می شود لذا باید به دنبال ریشه یابی مسائل به صورت علمی و عملیاتی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های تولید پرونده باید شناسایی، کنترل و تدبیر شود

کانون های تولید پرونده باید شناسایی، کنترل و تدبیر شود