مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 14:252023-07-31سياسي

تکمیل طرح های آب و فاضلاب مصوب سفر ریاست جمهوری به فارس


مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس گفت: این شرکت طرح های مصوب دور اول سفر ریاست جمهوری به استان در حوزه آب و فاضلاب را به طور کامل اجرا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی جان صادق پور در این خصوص اظهار کرد: پس از پایان سفر رییس جمهور و هیأت دولت، در شرکت آبفا استان کارگروهی تخصصی متشکل از مدیر عامل و جمعی از متخصصان خبره حوزه آب و فاضلاب به منظور پیگیری و تحقق مصوبات این سفر تشکیل شد که این کارگروه مکلف به ارائه گزارش پیشرفت کار طبق برنامه زمانبندی شدند.

او با بیان اینکه 100 درصد مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به استان فارس اجرایی شده، بیان کرد: در سفر نخست ریاست جمهوری و هیأت دولت به استان فارس، در حوزه ی آب و فاضلاب استان، پروژه های مهم و اثر گذاری تصویب و ابلاغ شد.

صادق پور تصریح کرد: این طرح ها شامل اجرای طرح های آبرسانی در شهرستان های مرودشت، استهبان، سرچهان، کازرون و نی ریز با صرف اعتباری بالغ بر 900 میلیارد ریال بود.

او ادامه داد: در بخش فاضلاب نیز دو هزار و 250 میلیارد ریال به منظور اجرای طرح هایی در هفت شهر استان شامل اختصاص هزار و 100 میلیارد ریال برای تکمیل طرح های فاضلاب از محل سهم دولت جمهوری اسلامی در تفاهم نامه ی همکاری با بانک توسعه اسلامی به منظور ایجاد تأسیسات جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب در شش شهر نی ریز، دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل طرح های آب و فاضلاب مصوب سفر ریاست جمهوری به فارس

تکمیل طرح های آب و فاضلاب مصوب سفر ریاست جمهوری به فارس