مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 21:552023-08-20اجتماعي

خسارت به تاسیسات راه های گلستان براثر بارش های رگباری


بارش های رگباری و سیل آسای امروز عصر باعث خسارت به تاسیاسات راه ها و مزارع کشاورزی شد.

- نعمت الله حاجی زاده امشب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: بارش های نقطه ای و رگباری امروز عصر در استان گلستان باعث خسارت به تاسیسات راه ها و مزارع کشاورزی شده است و برخی از محورهای مواصلاتی مسدود شد.

وی تصریح کرد: داده های هواشناسی روز جمعه نشان داد که در روزهای شنبه تا دوشنبه شاهد بارش های رگباری و نقطه ای در استان گلستان خواهیم بود و این بارش ها در روزهای یکشنبه و دوشنبه به اوج خود می رسد.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان خاطرنشان کرد: هواشناسی هشدار رنگ زرد را اعلام کرده و از شهروندان تقاضا کرد تا از نزدیک شدن به بستر رودخانه ها خودداری کنند.

  مسدود شدن محور بندرگز به نوکنده وی ادامه داد: امروز عصر این بارش ها شدت گرفت و در ساعات اولیه باعث مسدود شدن محور اصلی بندرگز به نوکنده شد که با آمادگی نیروهای راهداری در کمتر از یکساعت بازگشایی شد.

حاجی زاده گفت: همچنین دو طرف پل روستای اوقچی در محور جاده کلاله به سمت خالدنبی بر اثر این بارش ها تخریب شد اما به خود سازه پل خسارتی وارد نشده و این تخریب و بالا آمدن آب رودخانه سبب مسدود شدن محور ارتباطی بین پنج روستا در این مسیر شده است و نیروهای راهداری تلاش دارند تا به صورت موقت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت به تاسیسات راه های گلستان براثر بارش های رگباری

خسارت به تاسیسات راه های گلستان براثر بارش های رگباری