مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 10:212023-08-15اقتصادي

پیشنهاد 500 میلیون دلاری خارجی ها برای سرمایه گذاری در یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی شاه حسینی صبح امروز در جلسه هماهنگی توسعه اقتصادی استان با اشاره به رتبه های ممتاز استان در صنعت، معدن و کشاورزی، اظهار کرد: یزد چهارمین استان صنعتی کشور است، اما نزدیک به 40 هزار بیکار در استان دارد که عمدتا فارغ التحصیل هستند.

ریل گذاری جدید استان در دو سال گذشته بر اساس سند تحولی یزدنوین در نظر گرفته شده که شامل سرمایه گذاری، رشد تولید و ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان بومی یزدی است.

وی اولویت استان را صنایع هایتک، کم آبخواه و اشتغال آفرین برای جوانان فارغ التحصیل عنوان کرد و افزود: این مساله به زیرساخت هایی نظیر برق، گاز و انرژی مناسب نیاز دارد.

در زمینه برق با ناترازی روبرو هستیم و بر این اساس، 400 مگاوات مجوز یا آماده سازی برای صدور برق خورشیدی صادر شده و 100 مگاوات آماده ورود به مدار است.

  روش های تامین منابع مالی حفظ اشتغال و ایجاد صنایع جدید سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری، حفظ اشتغال و ایجاد صنایع جدید را نیازمند منابع مالی دانست و تصریح کرد: بخشی از این منابع از سوی بانک ها تامین می شود و سیستم بانکی استان نیز همکاری خوبی در این زمینه دارد، اما کافی نیست و بر این اساس از روش دوم یعنی بازار سرمایه کمک گرفته می شود و برای اولین بار هم مجوز تاسیس شرکت س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد 500 میلیون دلاری خارجی ها برای سرمایه گذاری در یزد

پیشنهاد 500 میلیون دلاری خارجی ها برای سرمایه گذاری در یزد