مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 10:252023-07-30سياسي

هیئت مسجد را به جوانان واگذار کرده ایم


امام جماعت مسجد حضرت رقیه همدان گفت: هیئت را به جوانان و نوجوانان واگذار کردیم و همه کارهای هیئت نیز توسط جوانان انجام می شود.

- حجت الاسلام مهدی شرنجانی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هیئت حضرت رقیه یکی از هیئت های خوب استان همدان است که حدود 800 تا یک هزار نفر در این هیئت حضور پیدا می کنندو برنامه های محرم را دارند.

وی افزود: این هیئت قریب به سال 1359 تأسیس شده و از آن موقع فعالیت های خود را داشته و بسیاری از پیر غلامان این هیئت از دنیا رفته و بسیاری از آنها نیز در حال حاضر سن بالای 70 سال دارند.

امام جماعت مسجد حضرت رقیه با اشاره به آمار سن هیئت گفت: الحمدالله یکی از محاسن این هیئت جوان بودن آن است و با توجه به اینکه در مناسب ها برنامه های مختلفی را طول سال را داریم جذب جوانان و نوجوانان در هیئت زیاد است.

شرنجانی خاطرنشان کرد: این برنامه ها باعث وصل جوانان و نوجوانان به هیئت شده و در واقع هدف ما نیز همین سبک و سیاق برای جذب جوانان و نوجوانان است که هیئتی بمانند.

وی با اشاره به اینکه در واقع ما هیئت را به جوانان و نوجوانان واگذار کردیم و همه کارهای هیئت نیز توسط جوانان انجام می شود، گفت: این واگذاری برنامه ها به جوانان باعث شده در انگیزه جوانان و جذب به هیئت بسیار تأثیر گذار بوده و چون ساختار ساختار جوانی است اهمیت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت مسجد را به جوانان واگذار کرده ایم

هیئت مسجد را به جوانان واگذار کرده ایم