مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-04ورزشي

فتح الله زاده؛ سمی که جان استقلال را می گیرد


مدیرعامل سابق استقلال بار دیگر ادعا کرد که در حذف این تیم از آسیا تقصیری نداشته و همچنان به فرافکنی و دادن آدرس غلط به هواداران ادامه می دهد.

- جی پلاس؛ وقتی نام علی فتح الله زاده می آید، هرکسی که شناخت تخصصی از فوتبال هم نداشته باشد ذهنش به سمت حواشی مدیریتی او می رود که همیشه بخشی جدایی ناپذیر از دوره های مدیریتی او در استقلال بوده؛ علی فتح الله زاده چندین دوره طعم نشستن روی صندلی مدیریت استقلال را چشیده و هر بار بدتر از بار قبل، بدهی های سنگینی روی دست باشگاه گذاشته و از سمتش کنار رفته است.

تا پیش از این اما بدهی هایش صرفا به ترکاندن بمب هایی مربوط می شد که او در دوران مدیریتش در استقلال انجام می داد؛ اصرار به خرید ستاره ها و چسباندن لقب کهکشانی به استقلال که همیشه با دردسر چک های برگشتی و بدهی های بزرگی همراه می شد که برای آبی ها دردسر ساز بود اما آخرین سکانس از حضور فتح الله زاده در استقلال با شرایطی همراه بود که قبلا اتفاق نیفتاده بود.

ماجرای طلب استراماچونی، افشاگری های قربان زاده رییس سابق سازمان خصوصی سازی و پولی که در زمان مدیریت فتح الله زاده به حساب استرا واریز نشده، مواردی است که باعث شد تا استقلال در منجلابی بزرگ فرو برود و نهایتا هم این تیم از آسیا حذف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح الله زاده؛ سمی که جان استقلال را می گیرد

فتح الله زاده؛ سمی که جان استقلال را می گیرد