مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-01اجتماعي

هوای برخی مناطق اصفهان گرم تر می شود/ افزایش اوزُن بر اثر گرما


رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش میانگین دما در برخی مناطق این استان طی 24 ساعت آینده خبرداد.

- لیلا امینی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه میانگین دمای هوای برخی مناطق استان طی 24 ساعت آینده بین یک تا 2 درجه سلسیوس افزایش می یابد، اظهار داشت: امروز بادرود از توابع شهرستان نطنز با بیشینه دمای 44 درجه سلسیوس بالای صفر گرم ترین نقطه استان است.

وی اضافه کرد: بیشینه دمای هوای کلان شهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 40 درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به 22 درجه سلسیوس بالای صفر می رسد.

رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تداوم گرما سبب افزایش میزان اوزُن در هوای کلان شهر اصفهان شده است.

امینی با اشاره به اینکه تا پایان هفته جوی پایدار در سطح استان حاکم خواهد بود، افزود: آسمان بیشتر مناطق استان صاف تا کمی ابری پیش بینی می شود و در ساعات اولیه شب گاهی وزش باد به نسبت شدید را انتظار داریم.

به گفته وی، از روز پنجشنبه تا روز شنبه 14 مرداد ماه در مناطق شرق، شمال، جنوب و مرکز استان احتمال وقوع تندباد لحظه ای و خیزش گردوخاک محلی وجود دارد که سبب کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای برخی مناطق اصفهان گرم تر می شود/ افزایش اوزُن بر اثر گرما

هوای برخی مناطق اصفهان گرم تر می شود/ افزایش اوزُن بر اثر گرما