مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 22:202023-08-16فرهنگي

اجرای نمایش عروسکی «قهرمان کوچک» در مرزهای خوزستان


مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری گفت: مقرر شده تا امسال یک نمایش عروسکی تحت عنوان «قهرمان کوچک» با محوریت حضرت علی اصغر (ع) در مرزهای استان اجرا شود.

- آبادان- مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری گفت: مقرر شده تا امسال یک نمایش عروسکی تحت عنوان قهرمان کوچک با محوریت حضرت علی اصغر (ع) در مرزهای استان اجرا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کوروش زارعی شامگاه چهارشنبه در نشست امضای تفاهم نامه حوزه هنری با منطقه آزاد اروند بیان کرد: در حوزه فرهنگی ظرفیت بسیار خوبی وجود دارد که اگر بتوان از آن استفاده کرد، می توان خدمتگزار زائران حسینی و مردم باشیم.

هنرمندان انقلابی افراد تحصیل کرده و درجه یک در حوزه هنری وجود دارند که می توانند مأموریت های فرهنگی را در مکان هایی که مدنظر در منطقه آزاد است، عملیاتی کنند.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با اعلام اینکه امسال هفتمین همایش بین المللی تئاتر پیاده روی اربعین برگزار می شود، بیان کرد: ما هر ساله 2 روز در نجف، چهار روز در مسیر پیاده روی اربعین و 2 روز در کربلا برنامه هایی چون تعزیه به زبان عربی، فارسی و ترکی در کنار نقالی، پرده خوانی، تئاتر خیابانی، مقتل خوانی را اجرا می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نمایش عروسکی «قهرمان کوچک» در مرزهای خوزستان

اجرای نمایش عروسکی «قهرمان کوچک» در مرزهای خوزستان