مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 22:052023-08-08بين الملل

اطمینان خاطر دولت حماس بر تامین سوخت و مواد غذایی در نوار غزه


مسئولان نوار غزه ضمن تاکید بر تامین سوخت و مواد غذایی ساکنان این منطقه تحت محاصره رژیم صهیونیستی، از راه اندازی چهارمین ژنراتور تنها نیروگاه برق غزه خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از فلسطین الیوم، وزارت اقتصاد دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که اقدامات پیشگیرانه ای را برای اطمینان از تامین نیازهای این منطقه به مواد غذایی و سوخت و حفظ ذخایر استراتژیک در مقابله با هرگونه شرایط اضطراری انجام داده است.

این وزارتخانه با تاکید بر اینکه در قیمت آرد در نوار غزه تغییری ایجاد نشده است، گفت: باوجود چالش های جهانی قیمت آرد در غزه ثابت می ماند و در حالی که مصرف ماهیانه شکر در نوار غزه حدود سه هزار و 670 تن است، مقادیر موجود شکر برای رفع نیازهای بازار کافی است.

وزارت اقتصاد دولت حماس تاکید کرد نوار غزه به دلیل عوامل متعددی که بر زیرساخت ها و منابع آب موجود تأثیر می گذارد، با چالش های زیادی از جمله در زمینه مدیریت فاضلاب روبه رو است و همچنین از کمبود دائمی برق رنج می برد، به نحوی که رفتن به ساحل تنها راه فرار اهالی از شرایط سختی است که با آن مواجه هستند.

در این بیانیه آمده است که نوار غزه از کمبود زیرساخت های آب و فاضلاب رنج می برد و تمرکز جمعیت در برخی مناطق مقابله موثر با مقادیر زیاد فاضلاب خانگی و ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطمینان خاطر دولت حماس بر تامین سوخت و مواد غذایی در نوار غزه

اطمینان خاطر دولت حماس بر تامین سوخت و مواد غذایی در نوار غزه