مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-21سياسي

ایده تبدیل علم به ثروت اصلی ترین راه پیشرفت کشور است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با بیان اینکه دانشجوی آرمانی باید از لحاظ علمی توانمند باشد، گفت: ایده تبدیل علم به ثروت اصلی ترین راه پیشرفت کشور است.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با بیان اینکه دانشجوی آرمانی باید از لحاظ علمی توانمند باشد، گفت: ایده تبدیل علم به ثروت اصلی ترین راه پیشرفت کشور است.

سیدحسن عاملی 30 مرداد در دومین دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی(حامیم 2) دانشگاه های استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به ویژگی های یک دانشجوی آرمانی، گفت: دانشجوی آرمانی باید از لحاظ علمی توانمند باشد و عقلانیت در رفتار وی موج بزند.

وی مهمترین شاخصه آرمانی بودن یک دانشجو را توجه به فعالیت های علمی عنوان کرد و افزود: علم به انسان سعه وجودی می بخشد و در همین راستا باید نقش موثری در تولید علم کشور و دنیا داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به ضرورت توجه به تهذیب نفس در کنار علم آموزی نیز تاکید کرد و افزود: علم باعث می شود تا روح دانشجوی آرمانی قدرت پیدا کند.

وی سرعت تحولات علمی در دنیا را حیرت آور توصیف و تصریح کرد: ایده تبدیل علم به ثروت اصلی ترین راه برای پیشرفت کشور و مطرح شدن در عرصه جهانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده تبدیل علم به ثروت اصلی ترین راه پیشرفت کشور است

ایده تبدیل علم به ثروت اصلی ترین راه پیشرفت کشور است