مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-14اقتصادي

افتتاح همزمان 20 پروژه بزرگ شهرک ها و نواحی صنعتی کشور


با حضور وزیر صمت، 20 پروژه زیرساختی، طرح و واحد احیا شده در شهرک ها و نواحی صنعتی 11 استان کشور، به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، امروز دوشنبه با حضور عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت و فرشاد مقیمی سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران 9 پروژه زیربنایی با هزینه ای حدود188میلیارد تومان، بهره برداری از 7 طرح صنعتی با سرمایه گذاری حدود 1800 میلیارد تومان و احیای 4 واحد راکد با سرمایه گذاری حدود 919 میلیارد تومان  و اشتغال کلی723 نفر  و جمعا به مبلغ 2900 میلیارد تومان صورت گرفت.

20 پروژه زیرساختی، طرح و واحد راکد احیا شده در استان های کرمانشاه، مرکزی، زنجان، یزد، البرز، لرستان، سیستان و بلوچستان، گلستان، اصفهان، قزوین و آذربایجان شرقی بوده است.

وزیر صمت: سیاست ما حمایت از صنایع کوچک است وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مراسم با اعلام اینکه سیاست ما در وزارت صمت حمایت از صنایع کوچک است، گفت: این صنایع نیاز به سرمایه های بزرگ ندارند و می توانندبا دانش محور بودن و ایجاد ارزش افزوده به توسعه اقتصادی و اشتغال زایی کشور کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح همزمان 20 پروژه بزرگ شهرک ها و نواحی صنعتی کشور

افتتاح همزمان 20 پروژه بزرگ شهرک ها و نواحی صنعتی کشور