مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 13:452023-07-29اقتصادي

تردد بیش از 7 میلیون مسافر از طریق پایانه های مسافربری مشهد در 4 ماه نخست سال جاری


سرپرست سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد از خدمات رسانی به بیش از 7 میلیون و 600 هزار زائر و مجاور از سوی پایانه های مسافربری شهرداری مشهد در 4 ماه نخست سال جاری خبر داد.

- سیدمهدی امامی میبدی در گفت وگو با ایسنا در خصوص میزان جابجایی و تردد مسافران در پایانه های مسافربری مشهد در 4 ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: مطابق آمار در 4 ماهه نخست سال جاری 7 میلیون میلیون و 644 هزار و 853 زائر و مجاور از طریق پایانه های مسافربری جابجا شده اند.

وی در خصوص میزان جابجایی مسافران در مدت زمان مشابه در سال گذشته اضافه کرد: این در حالی است که در 4 ماهه نخست سال گذشته به بیش از 6 میلیون و 394 هزار و 175 زائر و مجاور از طریق پایانه های مسافربری شهرداری مشهد خدمت رسانی شده بود.

سرپرست سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد با اشاره به افزایش 20 درصدی تردد مسافران در 4 ماه نخست جاری تصریح کرد: تردد و جابجایی مسافران در 4 ماه نخست سال جاری نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته بیش از یک میلیون و 250 هزار و 678 نفر افزایش داشته است.

امامی میبدی در خصوص میزان تردد وسایل نقلیه در 4 ماه نخست سال جاری گفت: در 4 ماه نخست سال جاری 432 هزار و 67 وسیله نقلیه مسافران را از طریق پایانه های مسافربری جابجا کرده اند که تعداد وسایل نقلیه نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته 24 درصد افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد بیش از 7 میلیون مسافر از طریق پایانه های مسافربری مشهد در 4 ماه نخست سال جاری

تردد بیش از 7 میلیون مسافر از طریق پایانه های مسافربری مشهد در 4 ماه نخست سال جاری