مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-22سياسي

برپایی 40 موکب اربعین در گنبدکاووس


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: در ایام اربعین، تعداد 40 موکب دلداگان اربعین در گنبدکاووس برپا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس حجت الاسلام احمدرضا کریمی صبح امروز در جلسه هماهنگی اربعین و هفته دولت که مشترکا برگزار شد اظهارکرد:امسال محله اربعین در جای جای استان و شهرستان در محلات مختلف با برپایی موکب های کوچک خانواده، نصب پرچم یا متن خاص اربعین بر سر درب منازل و یا حتی در حد روضه های خانگی چندنفره برگزار خواهدشد.

وی تصریح کرد: امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس قطب فرهنگی قوی در منطقه است و هرساله در روز اربعین دسته روی های شهرستان های شرق گلستان به سمت این امامزاده انجام می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: امسال تلاش داریم با توجه به عدد اربعین، 40 موکب را در مسیر پیاده روی دلدادگان اربعین از میدان بسیج به سمت کمربندی صیاد شیرازی، میدان 17 شهریور، بلوار امامزاده و صحن امامزاده یحیی بن زید(ع) برپا کنیم.

وی با اشاره به استقبال خوب گروه های مردمی در برپایی موکب غدیر ادامه داد: در روز عیدغدیر شاهد استقبال بی نظیر گروه های مردمی و نقش آفرینی آنها در برپایی موکب ها بودیم و قصد داریم تا از این ظرفیت در برپایی موکب های اربعین استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 40 موکب اربعین در گنبدکاووس

برپایی 40 موکب اربعین در گنبدکاووس