مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-22بين الملل

خاخام مقیم عربستان از رویکرد ضد اسراییلی مصری ها انتقاد کرد


خاخام ارشد ریاض با انتقاد از مردم مصر مدعی شد، مصری ها بیشترین نفرت را از دولت اشغالگر و یهودیان در منطقه خاورمیانه دارند اما سعودی ها برای توافق عادی سازی آماده هستند.

- خاخام ارشد ریاض با انتقاد از مردم مصر مدعی شد، مصری ها بیشترین نفرت را از دولت اشغالگر و یهودیان در منطقه خاورمیانه دارند اما سعودی ها برای توافق عادی سازی آماده هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، یعکوف یسراییل هرتزوگ، خاخام ارشدی که از دو سال قبل ساکن ریاض است، در گفتگو با روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت مدعی شد، در عربستان هیچ اثری از نفرت از یهودی ها و یهودستیزی نیست و این ثابت می کند که عربستانی ها کاملا برای امضای توافقی با اسراییل آماده هستند .

یسراییل هرتزوگ در ادامه مدعی شد، اردن نمونه ای از کشور متنفر از اسراییل است اما یک حالت شدیدتر نیز وجود دارد و آن مصر است، در آنجا نفرت واقعی از اسراییل و یهودستیزی علیه ما وجود دارد .

خاخام ارشد ریاض گفت: انجام گفتگوهای مستقیم میان عربستان و رژیم اشغالگر در سطح سران و بدون میانجی می تواند به توافقی میان دو طرف منجر شود و اسراییل به راه خود برای رسیدن به توافقی تاریخی با عربستان جهت عادی سازی روابط با نظارت آمریکا ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاخام مقیم عربستان از رویکرد ضد اسراییلی مصری ها انتقاد کرد

خاخام مقیم عربستان از رویکرد ضد اسراییلی مصری ها انتقاد کرد