مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-13سياسي

روایت سفر 8 ماهه ناوگروه 86 به دور دنیا در مستند «فتح آب»


مستند «فتح آب» روایتی است از سفر 8 ماهه ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش به دور دنیا که با مرور واکنش های رسانه ای غرب به این سفر به گفت وگوهای متفاوت در عرشه ناوبندر مکران با ملوانان و افسران و کارکنانی که دور دنیا را در 8 ماه طی کرده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی چندی پیش مأموریت تاریخی خود در گردش 360 درجه به دور کره زمین را با طی بیش از 65 هزار کیلومتر مسیر دریایی و پس از 8 ماه دریانوردی با موفقیت به پایان رساند.

مأموریت این ناوگروه با توجه به دستاوردهای به دست آمده و رکوردهای ثبت شده را باید یک اتفاق و رویداد ویژه در حوزه نظامی ایران دانست.

مستند فتح آب به کارگردانی قاسم عوض بیگی قرار است زوایای ناگفته ای از رازهای مکران و سفرش همراه ناوشکن دنا را برای بینندگان به تصویر بکشد.

این مستند به نویسندگی ارژنگ عباسی، کارگردانی و تهیه کنندگی قاسم عوض بیگی روایتی از چند ماه انتظار خانواده های افسران و کارکنانی است که لحظات آخر سفر طولانی شان را بیان می کنند و از خاطرات و خطراتی گفته اند که باورنکردنی و جذاب است.

سفری که مرور واکنش رسانه های جهان نشان از خاص بودن آن می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت سفر 8 ماهه ناوگروه 86 به دور دنیا در مستند «فتح آب»

روایت سفر 8 ماهه ناوگروه 86 به دور دنیا در مستند «فتح آب»