مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-13اقتصادي

غرفه ساز معتبر نمایشگاه سال 1401 و 1402 کیست؟


معرفی شرکت غرفه سازی نمایشگاه از نظر طراحی، ایده پردازی و استفاده از متریال های نوین طراحی غرفه اولین و مهم ترین بخش از فرایند غرفه سازی نمایشگاهی محسوب میگردد .

طراحی در بر گیرنده نیازهای غرفه دار که شامل فضای نمایش محصولات، فضا سازی های شخصی و عمومی جهت معرفی برند و ارتباط بصری بازدید کنندگان، ایجاد حس تمایز در نمایشگاه نسبت به سایر غرفه های روتین را در بر میگیرد.

ایجاد چنین فضایی در کوتاه ترین زمان از ایده تا اجرا نیازمند تجربه فراوان و نگاه معمارانه و شناخت عنوان نمایشگاه  و نوع فعالیت و اهداف غرفه دار میباشد که رمز رسیدن به این اهداف، به روز بودن اطلاعات بصری طراح غرفه از موارد فوق میباشد.

دلایل انتخاب شرکت ایده طراحان کندو به عنوان شرکت برتر غرفه ساز با توجه به پروژه های اجرایی شرکتهای غرفه ساز و نظر غرفه داران نمایشگاهی سال 1401 و 1402، شرکت ایده طراحان کندو یکی از با تجربه ترین شرکتهای در حوزه غرفه سازی، پروژه های بسیاری را با دریافت رضایت از مشتریان خود  به سرانجام رسانده .

مشتریان این شرکت طراحی غرفه مناسب و به روز، اجرای بی نقص و پشتیبانی از غرفه های ساخته شده را دلیل رضایت خود اعلام نموده اند.

این شرکت با دارا بودن سایت فعال غرفه سازی و نمایش آخرین سبک های طراحی خود به صورت گالری غرفه سازی و در دسترس قرار دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرفه ساز معتبر نمایشگاه سال 1401 و 1402 کیست؟

غرفه ساز معتبر نمایشگاه سال 1401 و 1402 کیست؟