مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 15:102023-07-31سياسي

فرودگاهی که میلیاردها تومان برایش هزینه شد اما بلااستفاده ماند


اگرچه برای فرودگاه کاشمر طی یک دهه گذشته میلیاردها تومان هزینه شده اما به دلیل جانمایی اشتباه بلااستفاده مانده است.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده مردم منطقه ترشیز گفت: اگرچه برای فرودگاه کاشمر طی یک دهه گذشته میلیاردها تومان هزینه شده اما به دلیل جانمایی اشتباه بلااستفاده مانده است.

جواد نیک بین در گفت و گو با ایسنا با اشاره به انتقادهای مردم منطقه ترشیز شامل شهرستانهای کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ با جمعیتی بالغ بر 500 هزار نفر از عدم راه اندازی فرودگاه شهید مدرس خاطرنشان کرد: باوجود اینکه برای فرودگاه شهید مدرس طرح تهیه شده، اما در مسیر سیلاب قرار دارد.

وی با بیان اینکه درست کردن راهی که اشتباه انجام شده بسیار زمان بر است، افزود: باوجود اینکه احداث فرودگاه مصوبه داشته و اعتباری هم هزینه و بخشی از باند اجرا شده ولی در مسیر سیلاب قرار دارد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه عملیات احداث فرودگاه از یک دهه قبل شروع شده ولی اکنون در مسیر سیلاب است، گفت: اگر بخواهد طرح فرودگاه اجرا شود باید محل اجرای آن جابجا شود.

وی افزود: فرودگاه گناباد که امسال افتتاح شد عملیات آن 28 سال قبل در مسیر درستی آغاز شده بود اما وقتی من نماینده شده بودم نه تنها برای فرودگاه کاشمر کاری نشده بود بلکه همان هم در مسیر درستی نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاهی که میلیاردها تومان برایش هزینه شد اما بلااستفاده ماند

فرودگاهی که میلیاردها تومان برایش هزینه شد اما بلااستفاده ماند