مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 19:002023-08-19اقتصادي

پیش بینی تعهد اشتغال 95 نفری برای مشاغل خانگی در اردستان


سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان گفت: حدود یک میلیارد و 560 میلیون تومان اعتبار مشاغل خانگی سال جاری برای اردستان تخصیص یافته که باید برنامه ریزی مناسب صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید نقوی عصر شنبه در کارگروه اشتغال اردستان، اظهار داشت: براساس بخشنامه ابلاغ شده یکم تا ششم شهریور ماه سال جاری به عنوان هفته تعاون نامگذاری شده و برنامه هایی از جمله غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، بازدید از تعاونی های شهرستان و اجرای مسابقات ورزشی و فرهنگی در هفته تعاون اجرا خواهد شد.

وی افزود: مطابق با دستورالعمل ارسال شده از استان حدود حدود یک میلیارد و 560 میلیون تومان اعتبار مشاغل خانگی سال جاری برای شهرستان اردستان اختصاص پیدا کرده که تعهد اشتغال برای 95 نفر دارد.

وی با اشاره به ضرورت ثبت تعهد اشتغال مربوط به اعتبار تخصیص یافته در سامانه رصد، افزود: فعالیت های پشتیبان در ایجاد و تثبیت مشاغل خانگی نقش مهمی دارد و باید برنامه ریزی مناسب برای تحقق اشتغال پیش بینی شده صورت گیرد.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان تصریح کرد: شناسایی فعالان خانگی و فعالیت های پشتیبانی با همکاری دستگاه های اجرایی مربوطه و استفاده از ظرفیت پشتیبانان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی می تواند در راستای تحقق اشتغال پیش بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تعهد اشتغال 95 نفری برای مشاغل خانگی در اردستان

پیش بینی تعهد اشتغال 95 نفری برای مشاغل خانگی در اردستان