مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-07سياسي

سهم جهاد دانشگاهی در تحقق شعار سال انکارناپذیر است


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهار محال و بختیاری در خصوص نقش جهاد دانشگاهی در تحقق شعار سال، گفت: سهم این نهاد در تحقق شعار سال انکارناپذیر است.

- ارائه الگوهای موفق و الهام بخش با نگاهی نواندیشانه، نقد منصفانه و نقدپذیری مصلحانه در چارچوب هیئت های اندیشه ورز و بهره گیری از فناوری ها در این مجموعه می تواند در تحقق شعار سال مؤثر واقع شود.

محمدرضا مظاهری در گفت وگو با ایسنا ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی که یک نهاد انقلابی است، اظهار کرد: این نهاد مبتنی بر منابع غنی از نیروی انسانی متعهد و کارآزموده و تولید علم در عرصه های مختلف، همواره در مسیر توسعه و پیشرفت پیشگام بوده است.

وی تأکید کرد: به یقین یکی از نهادهای تولید دانش در کشور در حوزه های مختلف جهاد دانشگاهی است که در حوزه علم، آموزش و فرهنگ توانسته با دوام و قوام، مسیر روشنی را بپیماید و به دستاوردهای زیادی نیز دست یابد.

مظاهری یکی از بهترین برنامه ها در راستای بهره مندی از دستاوردهای مجموعه جهاد دانشگاهی را برگزاری رویدادهای استارت آپی در موضوعات هدف عنوان کرد و گفت: به عنوان مثال سال گذشته در تعامل با جهاد دانشگاهی، به طرحی در خصوص بررسی فرصت ها و تهدیدها در مساجد با محوریت کانون ها و رسیدن به روش های نوین جذب نوجوانان و جوانان به مساجد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم جهاد دانشگاهی در تحقق شعار سال انکارناپذیر است

سهم جهاد دانشگاهی در تحقق شعار سال انکارناپذیر است