مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 01:252023-08-12بين الملل

ما ادامه تجاوز ائتلاف سعودی علیه یمن را تحمل نخواهیم کرد


رهبر جنبش انصارالله و انقلاب یمن در سخنانی با اشاره به رفتار زننده در غرب علیه مقدسات مسلمانان، نسبت به تداوم اشغال و محاصره مردم یمن هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سید عبدالملک الحوثی ، رهبر جنبش انصارالله و انقلاب یمن شامگاه شنبه در سخنانی به رفتار زننده در غرب علیه مقدسات مسلمانان اشاره کرد و گفت: در جوامع غربی برای هر چیزی که مربوط به انبیا و ارزش های والاست احترام و حرمتی باقی نمی ماند و باب توهین به خدا را باز کردند و آن را حلال کردند.

نفوذ لابی یهودی، آمریکا و اسراییل در اروپا شناخته شده است، لذا آن را میدانی برای تحکیم دشمنی با اسلام، پیامبر اسلام، قرآن و مسلمین قرار می دهند.

ظالمان زمان ما برای تحریف قرآن و انتشار تصویر منفی در جهان و تحریک علیه مسلمانان و نمادهای اسلام تلاش می کنند.

سید عبدالملک الحوثی در ادامه گفت: ما در خصلت های استبداد زمانه خود سو استفاده مستقیم و مکرر از قرآن کریم را می یابیم که آمریکایی ها، اسراییلی ها و لابی صهیونیست لشکرکشی همه جانبه علیه اسلام و مسلمانان را رهبری می کنند.

دولت استبداد در این عصر که امت اسلامی و جامعه بشری را هدف قرار داده است، یک دولت روشن است که در رأس آن آمریکایی ها، اسراییلی ها، لابی صهیونیستی یهودی و کسانی که در کنار آنها ایستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما ادامه تجاوز ائتلاف سعودی علیه یمن را تحمل نخواهیم کرد

ما ادامه تجاوز ائتلاف سعودی علیه یمن را تحمل نخواهیم کرد