مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 22:452023-08-08بين الملل

شورای نظامی به هیأت اعزامی «اکواس» اجازه ورود به نیجر را نداد


شورای نظامی نیجر در واکنش به تهدید نظامی سران «اکواس» و وضع تحریم های ناعادلانه اقتصادی علیه نیامی با پذیرش هیأت ویژه سران غرب آفریقا و نمایندگان اتحادیه آفریقا و سازمان ملل مخالفت کرد.

- شورای نظامی نیجر در واکنش به تهدید نظامی سران اکواس و وضع تحریم های ناعادلانه اقتصادی علیه نیامی با پذیرش هیأت ویژه سران غرب آفریقا و نمایندگان اتحادیه آفریقا و سازمان ملل مخالفت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شورای نظامی جدید نیجر روز سه شنبه با انتشار بیانیه ای مخالفت خود را برای دیدار با هیأت ویژه جامعه اقتصادی غرب آفریقا (اکواس) به علت وضع تحریم های اقتصادی ناعادلانه علیه ملت نیجر و تهدید نظامی پس از خلع رییس جمهور تحت حمایت فرانسه اعلام کرد.

شبکه خبری المیادین شامگاه سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که فرماندهان نظامی نیجر در واکنش به تهدیدات نظامی تلویحی گروه کشورهای غرب آفریقا و وضع مجازات های اقتصادی علیه مردم نیجر با پذیرش هیأت های ویژه اکواس به همراه نماینده سازمان ملل و اتحادیه آفریقا برای مذاکره مخالفت کرد.

بر پایه این گزارش، در شرایطی که سران کشورهای غرب آفریقا با حمایت فرانسه با بسیج 25 هزار نیروی نظامی و مداخله نظامی احتمالی علیه شورای نظامی جدید نیجر تهدید کرده اند، فرماندهان نظامی شورای نیجر با ارسال پیامی به سران اکواس اعلام کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نظامی به هیأت اعزامی «اکواس» اجازه ورود به نیجر را نداد

شورای نظامی به هیأت اعزامی «اکواس» اجازه ورود به نیجر را نداد