مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-21سياسي

اجلاسیه بین المللی روز جهانی مسجد در شیراز برگزار شد


اجلاسیه بین المللی روز جهانی مسجد با حضور نماینده ولی فقیه در فارس، استاندار و جمعی از مسئولان این استان در شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس اجلاسیه بین المللی روز جهانی مسجد با حضور نماینده ولی فقیه در فارس، استاندار و جمعی از مسئولان این استان در شیراز برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در فارس دوشنبه 30 مرداد در این اجلاسیه بیان کرد: نامگذاری روز جهانی مساجد در تقویم جمهوری اسلامی، یادآور جنایتی است که به دست صهیونیست ها در مسجدالاقصی رخ داد و قبله اول مسلمین در آتش سوخت و حدود 1500 متر از 4000 متر مسجد الاقصی از بین رفت و این داغ برای همیشه در دل مسلمین تازه است.

آیت الله لطف الله دژکام با اشاره به آیه 114 سوره مبارکه بقره، ضمن تاکید براینکه کسانی که تلاش دارند مسجد به عنوان محل ذکرخداوند را تخریب کنند، جزء ظالمترین ظالمان هستند، گفت: جریان مقاومت اسلامی امروز فریادش را بر سر مسلمانان جهان برآورده که چرا نشسته اید وقتی مسجدالاقصی در دست صهیونیست ها رو به تخریب است.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به وجود 5000 مسجد در این استان، فعال نگه داشتن و پررونق کردن آنها را زمینه تشکیل لشکر آزادسازی قدس دانست.

فرمانده سپاه فجر فارس نیز در این اجلاسیه با اشاره به نقش سپاه فجر در این اجلاسیه اظهار کرد: ما به عنوان مسلمان و شیعه اثرات کارمان بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاسیه بین المللی روز جهانی مسجد در شیراز برگزار شد

اجلاسیه بین المللی روز جهانی مسجد در شیراز برگزار شد