مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-20بين الملل

هلند: اف-16 به اوکراین خواهیم داد


«مارک روته» نخست وزیر هلند پس از دیدار با ولودیمیر زلنسکی در شهر «آیندهوون» اعلام کرد که این کشور و دانمارک، به اوکراین جنگنده های آمریکایی اف-16 خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دو روز بعد از انتشار خبر صدور مجوز آمریکا به هلند و دانمارک برای دادن جنگنده های اف-16 به اوکراین، ولودیمیر زلنسکی به شهر آیندهوون هلند سفر و با نخست وزیر این کشور دیدار کرد.

منابع رسانه ای غربی از هلند خبر دادند که ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین به شهر آیندهوون رفته و با نخست وزیر هلند درباره روابط دوجانبه و کمک تسلیحاتی غرب در جنگ با روسیه رایزنی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آسوشیتدپرس ، مارک روته بعد از دیدار دوجانبه با زلنسکی، به همراه یکدیگر از دو فروند جنگنده اف-16 در پایگاه نظامی ارتش هلند در آیندهوون بازدید کردند.

نخست وزیر هلند به رییس جمهور اوکراین اعلام کرد که بعد از برطرف شدن شرایط مورد نیاز، هلند و دانمارک به اوکراین اف-16 خواهند داد.

هر چند روته توضیح دقیقی درباره اینکه منظور وی از شرایط مورد نیاز چیست نداده اما به نظر می رسد که نخست وزیر هلند به شرایطی از قبیل تکمیل آموزش خلبانان اوکراینی برای پرواز با جنگنده اف-16 اشاره دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلند: اف-16 به اوکراین خواهیم داد

هلند: اف-16 به اوکراین خواهیم داد