مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 17:552023-08-05سياسي

خضریان: گرفتار نشدن در تله توجیه گری یکی از نکات مهم در مبارزه با فساد است


نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی یکی از نکات مهم در مبارزه با فساد گرفتار نشدن در تله توجیه گری به دلیل حمایت از انقلاب اسلامی و مقهور نشدن در فضای رسانه ای دشمنان عنوان کرد.

- نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی یکی از نکات مهم در مبارزه با فساد گرفتار نشدن در تله توجیه گری به دلیل حمایت از انقلاب اسلامی و مقهور نشدن در فضای رسانه ای دشمنان عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در بیست و هشتمین دوره سراسری طرح ولایت دختران دانشجو در دانشگاه علم و صنعت، با اشاره به نقش جریان دانشجویی در مبارزه با فساد گفت: موضوع مبارزه با فساد در جنبش های دانشجویی و برای حرکت در جهت رسیدن به عدالت از این منظر اهمیت دارد که پایه انقلاب اسلامی بر عدالت است؛ در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نظام جمهوری اسلامی پرچم عدالت را بلند کرده است و مردم مجذوب همین شعار مهم و اساسی شده اند.

وی ادامه داد: پیش از اینکه در خصوص نقش جنبش دانشجویی در مبارزه با عوامل فسادزا صحبت کنیم، باید به این نکته اشاره کرده که امروز ما در مقطعی از انقلاب به سر می بریم که نه فقط دشمنان ما آن را تصور نمی کردند بلکه دوستداران انقلاب نیز در سال های ابتدایی پیروزی انقلاب، امیدی به تداوم آن و رسیدن به این مرحله نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: گرفتار نشدن در تله توجیه گری یکی از نکات مهم در مبارزه با فساد است

خضریان: گرفتار نشدن در تله توجیه گری یکی از نکات مهم در مبارزه با فساد است