مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-03سياسي

تجلیل از نخستین خبرنگار سوادکوه


در مراسمی با حضور خبرنگاران از زنده یاد سیدمحمد رسولی، اولین خبرنگار شهرستان سوادکوه با قرائت قرآن، مصاحبه، خاطره گویی و مداحی تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، الگو و سرمشق در زندگی شخصی و اجتماعی یکی از شاخص های دست یابی به اهداف است.

فعالیت رسانه ای با فراز و نشیب های متنوع خود نیازمند به مسیری است که از لغزش و خطا جلوگیری کند و مطالعه و بررسی زندگی رسانه ای افراد اثرگذار یکی از راه های این موضوع مهم است.

مراسم تجلیل از یک عمر تلاش رسانه ای زنده یاد سیدمحمد رسولی که متولد آذرماه 1319 و وفات در فروردین ماه 1382 به عنوان اولین خبرنگار شهرستان سوادکوه فعالیت می کرد با پیشنهاد گروه رسانه ای اخبار سوادکوه و همکاری خانواده زنده یاد سیدمحمد رسولی، بسیج رسانه و خانه مطبوعات شهرستان سوادکوه در مزار ایشان واقع در امام زاده عبدالحق زیراب برگزار شد.

* ارتباط رسانه و واقعه عاشورا مدیر بسیج رسانه سوادکوه با اشاره به اینکه در زمانی که توجه به خبر و اطلاع رسانی در جامعه برجسته نبود، زنده یاد سیدمحمد رسولی در سوادکوه اولین فعال رسانه ای بود، گفت:  زنده یاد رسولی برای ما فعالان رسانه ای، مهم است و اصل خبر به معنای جدایی سره از ناسره محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از نخستین خبرنگار سوادکوه

تجلیل از نخستین خبرنگار سوادکوه