مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-13سياسي

گره های مردمی فعال در حوزه خانواده حمایت می شوند


رویداد «بنیان رصین» به همت سازمان اجتماعی کشور و مؤسسه تحقیق و توسعه دانشمند در راستای تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از طلاق برگزار خواهد شد.

- رییس سازمان اجتماعی کشور گفت: رویداد بنیان رصین به همت سازمان اجتماعی کشور و مؤسسه تحقیق و توسعه دانشمند در راستای تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از طلاق برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد عباسی رییس سازمان اجتماعی کشور گفت: رویداد ملی بنیان رصین برای انسجام بخشی مشارکت گروه های مردمی در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و تحکیم خانواده توسط کارگروه علمی و عملی کاهش طلاق و تحکیم خانواده سازمان اجتماعی با همکاری مؤسسه تحقیق و توسعه دانشمند برگزار می شود.

وی گفت: در این رویداد گروه هایی که طرحی اثربخش در حوزه تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از طلاق دارند، مورد داوری قرار می گیرند و پس از داوری و ارزیابی شاخصه های لازم با گروه های برگزیده زمینه همکاری فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: خانواده مهمترین جایگاه انسجام اجتماعی و کانون مهر و عاطفه اعضای آن است که در زندگی ملت ایران شرافت حقیقی دارد؛ لذا حفظ و تقویت خانواده رسالتی همگانی و حرمت آن وظیفه همه ارکان و آحاد اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره های مردمی فعال در حوزه خانواده حمایت می شوند

گره های مردمی فعال در حوزه خانواده حمایت می شوند