مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 14:302023-07-23اقتصادي

ورود بیش از 34 میلیون خودرو به استان البرز


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: از ابتدای فروردین تا پایان تیرماه سال جاری بیش از 34 میلیون خودرو وارد استان البرز شده است.

- علی شادفر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 52 دستگاه تردد شمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز در چهارماهه نخست امسال ورود 34 میلیون 707 هزارو 291 خودرو به محورهای مواصلاتی البرز ثبت شده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه همچنین در این بازه زمانی 36 میلیون و 669 و 624 تردد خروجی وسایل نقلیه از استان ثبت شده است، افزود: خروجی خودرو از محورهای مواصلاتی البرز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نیز 9 درصد افزایش داشته است.

این مسئول با بیان اینکه در این بازه زمانی حدود 6 درصد تردد در محورهای مواصلاتی البرز مربوط به خودروهای سنگین بوده است، گفت: سرعت متوسط وسایل نقلیه نیز 72 کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان آزادراه کرج- قزوین (محدوده پایانه شهید کلانتری) با تردد 6 هزار و 177 خودرو در ساعت بوده است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز یادآور شد: رانندگان حتماً قبل از عزیمت به سفر، از طریق تماس با تلفن گویا و سامانه جامع 141 از آخرین وضعیت راه های استان و کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بیش از 34 میلیون خودرو به استان البرز

ورود بیش از 34 میلیون خودرو به استان البرز