مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-01اقتصادي

آغاز پروژه آبدهی بالای 17 لیتر بر ثانیه در مجتمع خراسانلو


با توجه به درخواست مردم پروژه مجتمع خراسانلو با آبدهی بالای 17 لیتر در ثانیه وارد مدار آب رسانی شد.

- ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: با توجه به درخواست مردم پروژه مجتمع خراسانلو با آبدهی بالای 17 لیتر در ثانیه وارد مدار آب رسانی شد.

احمد ذوالقدر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال جاری با کاهش بارندگی نسبت به دوره های مشابه مواجه بودیم، بنابراین توجه جدی و پیگیری های ویژه برای تأمین آب روستاهایی که دارای شرایط بحرانی و تنش آبی هستند در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در تیر ماه سال جاری مشکل آب 9 روستا از توابع ابهر به طور کامل حل و شرایط تامین آب پایدار برای این روستاها فراهم شد، ادامه داد: در مجتمع خراسانلو که شامل سه روستای خراسانلو، کوه زین و مهستان است با نوسانات افت فشار مخصوصا در فصول گرم سال مواجه بود از سال گذشته اقداماتی از سوی آب وفاضلاب استان اعم از انتقال لوله آب از چشمه روستای مهستان به طول 2200 متر به داخل روستا و همچنین حفر چاه جدیدی برای مجتمع انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه با توجه به درخواستی که از سوی مردم روستا، پیگیری های شورا، دهیاری ها و تاکیداتی که از سوی مقامات شهرستانی صورت گرفت این پروژه با آبدهی بالای 17 لیتر در ثانیه وارد مدار بهره برداری شد، افزود: با بهره بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پروژه آبدهی بالای 17 لیتر بر ثانیه در مجتمع خراسانلو

آغاز پروژه آبدهی بالای 17 لیتر بر ثانیه در مجتمع خراسانلو