مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 18:502023-08-06سياسي

استان بوشهر به ازای هر 500 نفر جمعیت یک وکیل دارد


رییس کانون وکلای دادگستری استان بوشهر با اشاره به فعالیت هزار و 850 وکیل وکیل و مشاور حقوقی در استان گفت: استان بوشهر به ازای هر 500 نفر جمعیت یک وکیل دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام فرهمند صابر عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر 838 وکیل پایه یک دادگستری در استان بوشهر وجود دارد که با احتساب کارآموزان و افرادی که در این دوره جذب شده اند قریب یک هزار و 50 وکیل در این استان فعال هستند.

وی ادامه داد: اضافه بر این 800 نفر مشاور حقوقی نیز در استان فعال هستند که آمارها نشان می دهد به ازای هر 500 نفر یک وکیل در این استان وجود دارد.

رییس کانون وکلای دادگستری استان بوشهر در خصوص خدمات معاضدتی وکلا گفت: وکلا مکلف هستند در قالب اداره معاضدت سالانه سه پرونده را بپذیرند و به طور حتم خدمت به افراد مستمند و کسانی که توانایی لازم برای گرفتن وکیل تعیینی ندارند افتخار است.

وی گفت: همچنین در پرونده های کیفری نیز کانون وکلا در قالب وکالت های تسهیلی مبادرت به معرفی وکیل تسهیلی می کند و از متهمانی که قدرت گرفتن وکیل تعیینی ندارند؛ وکیل تسهیلی در اختیار آنها قرار می دهد.

فرهمند صابر در خصوص نرخ بالای حق الوکاله گفت: حق الوکاله وکیل بالا نیست و با توجه به اینکه به طور معمول قسط دوم وکیل پرداخت نمی شود با این وجود به ندرت شاهد طرح دعوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر به ازای هر 500 نفر جمعیت یک وکیل دارد

استان بوشهر به ازای هر 500 نفر جمعیت یک وکیل دارد