مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 11:552023-07-27سياسي

ویژه برنامه های تاسوعا و عاشورای حسینی در رادیو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت صدا؛ شبکه های مختلف رادیویی با هدف شناخت شخصیت امام حسین (ع)، حماسه تاریخی عاشورا، - همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام سوگواری شیعیان جهان در عزای سرور و سالار شهیدان و یاران باوفای ایشان، شبکه های سراسری رادیو ویژه برنامه هایی را تدارک دیده اند که تقدیم مخاطبان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت صدا؛ شبکه های مختلف رادیویی با هدف شناخت شخصیت امام حسین (ع)، حماسه تاریخی عاشورا، بیان دلاور مردی های آقا اباعبدالله و انعکاس عزاداری های ملت شریف ایران با ویژه برنامه های تاسوعا و عاشورا همراه عزاداران است.

رادیو جوان در مزار شهید پلارکرادیو جوان در تاسوعا و عاشورای حسینی به قطعه شهدای بهشت زهرا و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خواهد رفت.

شبکه رادیویی جوان در روز تاسوعای حسینی ویژه برنامه ای را به صورت محیطی در قطعه شهدای بهشت زهرای تهران در کنار مزار شهید پلارک اجرا خواهد کرد.

این برنامه با حضور خانواده شهدای مدافع امنیت مجلس به صورت زنده تقدیم شنوندگان می شود.

همچنین در ظهر عاشورای حسینی عوامل رادیو جوان با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، به صورت زنده عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) را از این مکان مقدس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های تاسوعا و عاشورای حسینی در رادیو

ویژه برنامه های تاسوعا و عاشورای حسینی در رادیو