مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 22:302023-07-23سياسي

اتوبوس فرهنگی قافله نینوا در گچساران و روستاهای باشت


مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: اتوبوس قافله نینوا با هدف اشاعه فرهنگ عاشورایی برای کودکان و نوجوانان به میان کودکان و نوجوانان گچسارانی و باشتی رفته است.

- ابوالحسن غلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: عاشورا یک واقعه تاریخی محض و یک روایت تلخ معمولی نیست، عاشورا فرهنگی ناب و انسان ساز است.

وی افزود: امروزه تاثیرات و برکات فرهنگ عاشورا این واقعه تاریخی مذهبی در تمامی حوزه های زندگی جامعه بشری ملموس است.

مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد؛ عاشورا فرهنگ وحدت و یکدلی و رهایی از منکرها و چنگ زدن به معروف ها است.

غلامی با اشاره بر اهمیت فرهنگ عاشورا و لزوم تهیه و تولید برنامه های متناسب با این فرهنگ ناب برای آگاهی بخشی نسل های جوان عنوان کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری برنامه های مختلف و متنوعی ویژه ماه محرم و ترویج فرهنگ عاشورا اجرا کرده و در دست اقدام دارد.

وی گفت: امسال اجرای برنامه اتوبوس فرهنگی قافله نینوا با هدف اشاعه ی فرهنگ عاشورایی برای کودکان و نوجوانان در محرم از جمله برنامه های ویژه محرم است.

مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: اتوبوس قافله نینوا در قالب فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری و با هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس فرهنگی قافله نینوا در گچساران و روستاهای باشت

اتوبوس فرهنگی قافله نینوا در گچساران و روستاهای باشت