مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 15:452023-07-28اقتصادي

نظارت بر بانک های خصوصی در استان بوشهر افزایش یابد


امام جمعه وحدتیه با تاکید بر نظارت بر بانک ها گفت: جلوی عملکرد سرقت گونه بانک های خصوصی در استان بوشهر گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ولی صمصامی در نماز جمعه وحدتیه اظهار داشت: انتظار داریم استاندار بوشهر ورود کند و جلوی عملکرد سرقت گونه بانک های خصوصی در استان بوشهر گرفته شود.

وی به مصاحبه اخیر وزیر اقتصاد اشاره کرد و ادامه داد: وزیر اقتصاد گفته اند که 97 درصد سپرده های مردم بوشهر از استان خارج می شود.

در استان بوشهر در حالی که نسبت تسهیلات به سپرده بانک های دولتی حدود 83 در است این نسبت در مورد یکی از بانک های غیردولتی بین سه تا 6 درصد است.

امام جمعه وحدتیه با بیان اینکه چرا نماینده عالی دولت در استان جلوی خیانت این بانک های خصوصی را نمی گیرد ادامه داد: پول مردم استان بوشهر خرج پویایی اقتصاد خودش نمی شود و به خارج استان منتقل می شود وی ادامه داد: ملت شریف ایران سال گذشته معادل 25 درصد از کل چاپ پول اقتصاد ایران برای سرپا ماندن بانک خصوصی آینده انجام شده است.

یکی از بانک ها سال گذشته با اضافه برداشت 57 هزار میلیارد تومانی از بانک مرکزی، عملاً 25 درصد از رشد پایه پولی کشور را به خود اختصاص داده است.

صمصامی خاطرنشان کرد: یک چهارم از کل پولی که در سال 1401 چاپ شده، برای سرپا ماندن بانک آینده بوده و کل اقتصاد ایران 75 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر بانک های خصوصی در استان بوشهر افزایش یابد

نظارت بر بانک های خصوصی در استان بوشهر افزایش یابد