مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-19اجتماعي

اعزام 20 راهنمای زائر و مبلغ از مشهد در مسیر کاروان های اعزامی برای ایام اربعین


معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد گفت: در قالب کمیته فرهنگی اعزام 20 راهنمای زائر و تعدادی مبلغ و روحانی در دستور کار است که در این ایام برای ارائه خدمات فرهنگی در مسیر کاروان های اعزامی و در شهر نجف مستقر و مشغول به خدمت رسانی خواهند شد.

- سیدجلیل بامشکی در گفت وگو با ایسنا در خصوص برنامه های این معاونت در ایام اربعین اظهار کرد: در این ایام 2 ماموریت برای این معاونت تعریف شده که یکی از آن ها اقداماتی است که در کشور عراق انجام می شود.

در ادامه نیز برنامه هایی تدارک دیده شده است که در مشهد اجرایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر اساس تقسیماتی که انجام شده پیش بینی اتوبوس هایی برای تسریع و سهولت حمل ونقل زائران و اعزام نیروهای پاکبان برای نظافت شهر نجف و حرم امیرالمومنین(ع) در اربعین از برنامه هایی است که در کشور عراق انجام خواهد شد.

بامشکی ادامه داد: علاوه بر موارد گفته شده در قالب کمیته فرهنگی اعزام 20 راهنمای زائر و تعدادی مبلغ و روحانی در دستور کار است که در این ایام برای ارائه خدمات فرهنگی در مسیر کاروان های اعزامی و در شهر نجف مستقر و مشغول به خدمت رسانی خواهند شد.

معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: دومین ماموریت پیش بینی اقدامات فرهنگی معاونت زیارت و گردشگری در مشهد است که در این راستا برگزاری همایش پیاده روی جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 20 راهنمای زائر و مبلغ از مشهد در مسیر کاروان های اعزامی برای ایام اربعین

اعزام 20 راهنمای زائر و مبلغ از مشهد در مسیر کاروان های اعزامی برای ایام اربعین