مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 07:152023-08-15پزشكي

جراحان ایرانی برای اولین بار در عراق دست به تیغ می شوند


عین اللهی در خصوص دیپلماسی سلامت در فرصت اربعین گفت: برای اربعین حسینی هماهنگی های خوبی با وزیر بهداشت عراق انجام دادیم تا همه امکانات کشور عراق در اختیار زائران ما قرار بگیرد.

- عین اللهی در خصوص دیپلماسی سلامت در فرصت اربعین گفت: برای اربعین حسینی هماهنگی های خوبی با وزیر بهداشت عراق انجام دادیم تا همه امکانات کشور عراق در اختیار زائران ما قرار بگیرد.

وزیر بهداشت گفت: ­180 مرکز بیمارستانی در تمام استان های مجاور و کل کشور برای اربعین آماده خدمت رسانی هستند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، بهرام عین اللهی، در نشست سلامت اربعین در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، افزود: با توجه به تجربه سال گذشته پیش بینی هایی را انجام دادیم که بتوانیم وضعیت مناسبی را از نظر بهداشت و درمان زائران حسینی ایجاد کنیم.

  وی ادامه داد: اولین و مهم ترین اقدام ما این است که بیمارستان بسیار مجهزی را در پایانه شلمچه با نام بیمارستان شهید قاسم سلیمانی ایجاد کردیم و با توجه به اینکه 80 درصد زائران ما از دو مرز شلمچه و مهران عازم کربلا می شوند یک مرکز بیمارستانی دیگر هم در پایانه مهران تأسیس کردیم.

  وزیر بهداشت گفت: در مرز خسروی یک طبقه مرکز درمانی مجهز آماده کردیم و مراکز عقبه بیمارستانی هم در ایلام و آبادان خرمشهر در حالت آماده باشند تا خدمات کاملی به زائران اربعینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جراحان ایرانی برای اولین بار در عراق دست به تیغ می شوند

جراحان ایرانی برای اولین بار در عراق دست به تیغ می شوند